Reklamace & vrácení zboží

Reklamace jsou bohužel nedílnou součástí každého obchodu a ač je to věc nepříjemná, snažíme se ji vždy vyřešit tak, aby byla co největší spokojenost ze strany zákazníka. Pokud potřebuješ, zde si můžeš stáhnout prázdný arch.

Jak bude reklamace/vrácení zboží probíhat?
  1. Do pole na pravé straně vlož číslo objednávky a e-mail, který jsi k objednávce zadával/a
  2. Níže vyber zboží, které si přeješ reklamovat/vyměnit
  3. Vyplň nezbytné údaje pro usnadnění průběhu reklamace/výměny
  4. Buď prosím trpělivý, co nejdříve se ti ozveme s řešením :)
Zde vlož číslo objednávky
Zde vlož e-mail, který jsi zadal/a k objednávce

Zboží zabal a s přiloženým reklamačním archem a dokladem pošli na adresu HZH Sport s.r.o., Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
Telefonní číslo příjemce uveď +420 606 704 023 - toto telefonní číslo neslouží pro zákazníky!